Registracija korisnika ili prijava na Moj račun
Kako se registrirati?
Registrirati se možete prije početka procesa narudžbe, slijedeći poveznicu PRIJAVA u gornjem dijelu stranice pa odabirom poveznice Registrirajte se! u skočnom prozoru, ili tijekom procesa kupnje kad Vas sustav sam vodi na stranicu za registraciju.
Za registraciju, odnosno otvaranje korisničkog računa na Redak internetskoj trgovini potrebno je unijeti: osobne podatke ili podatke o tvrtki i valjanu e-adresu (valjani e-mail).
Zašto je potrebno registrirati se?
Kupnju u Redak internetskoj trgovini možete obaviti u samo nekoliko minuta, za što je potrebna registracija.
Registracija korisnika pruža niz korisnih mogućnosti poput praćenja statusa narudžbe, pregleda svih prijašnjih narudžaba ili čuvanja proizvoda u Vašoj košarici čak i kad napustite našu stranicu.
Kako se prijaviti na svoj korisnički račun?
Ako već imate korisnički račun, prijavite se slijedeći poveznicu PRIJAVA u gornjem desnom dijelu početne stranice unošenjem svoje adrese e-pošte i lozinke kojima ste se koristili pri registraciji.
Mogu li mijenjati svoju lozinku?
Lozinku, kao i adresu za dostavu i adresu za račun, možete mijenjati u svojim korisničkim postavkama. Potrebno je prijaviti se svojim korisničkim imenom i lozinkom te odabrati poveznicu Moj račun u padajućem izborniku klikom na korisničko ime u gornjem desnom dijelu početne stranice.
Što napraviti ako se ne mogu sjetiti korisničkog imena ili lozinke?
Adresa e-pošte koju ste unijeli pri registraciji Vaše je korisničko ime, a nova lozinka može se zatražiti klikom na poveznicu Zaboravili ste lozinku?, koja se nalazi ispod polja predviđenoga za unos lozinke.
Što ako imam komentar, pitanje ili nešto što me brine?
Slobodno nas kontaktirajte u redovitom radnom vremenu na telefonski broj +385 (0) 21 544 566, odnosno pošaljite nam e-mail s bilo kakvim upitom na e-adresu prodaja@redak.hr.
Narudžba u web trgovini Redak
Je li moguće napraviti narudžbu izvan Redak internetske trgovine?
Narudžbu je moguće napraviti e-mailom, telefonski ili osobno, međutim narudžba napravljena preko weba imat će prioritet pred ostalim narudžbama.
Mogu li naknadno promijeniti ili obustaviti narudžbu?
Narudžbu možete mijenjati ili obustaviti samo ako nije krenula u izradu.
U slučaju da je Vaša narudžba potpuno ili djelomično izrađena, obvezni ste podmiriti nastale troškove. Jednako se odnosi i na situaciju kada narudžba nije preuzeta.
Svakako nas kontaktirajte na telefonski broj +385(0)21/544-566 u redovitom radnom vremenu (pon.-pet. 7:30 – 22:00;sub. 8:00 – 13:00) te ćemo nastalu situaciju pokušati riješiti na najbolji mogući način.
Mogu li naručiti više proizvoda odjednom?
U jednoj narudžbi možete imati neograničen broj različitih proizvoda.
Koji su mogući načini plaćanja?
Pružamo Vam sljedeće mogućnosti načina plaćanja:
Je li moguće platiti gotovinom pri osobnom preuzimanju?
Nažalost, ta opcija plaćanja trenutačno nije moguća.
Rokovi isporuke
Za svaki proizvod točan datum izrade možete provjeriti na stranici s detaljima o proizvodu, a okvirne rokove možete provjeriti niže.
Za narudžbe jednostavnijih proizvoda:
Žurno
Za narudžbe do 17 sati isporuka je najkasnije sljedeći radni dan, a nakon 17 sati 2 radna dana.
Standardno
Za narudžbe do 17 sati isporuka je najkasnije za 2 radna dana, a nakon 17 sati 3 radna dana.
Ekonomično
Za narudžbe do 17 sati isporuka je najkasnije za 3 radna dana, a nakon 17 sati 4 radna dana.
Za složenije proizvode:
Žurno
Za narudžbe do 17 sati isporuka je najkasnije za 2 radna dana, a nakon 17 sati 3 radna dana.
Standardno
Za narudžbe do 17 sati isporuka je najkasnije za 3 radna dana, a nakon 17 sati 4 radna dana.
Ekonomično
Za narudžbe do 17 sati isporuka je najkasnije za 4 radna dana, a nakon 17 sati 5 radnih dana.
Proizvodima koje nemamo na zalihi rok dostave može se produžiti do 21 dan. O svakom produženju roka dostave za Vašu narudžbu pravovremeno ćemo Vas obavijestiti.
U slučaju slanja narudžbe dostavom na Vašu adresu, navedenom se roku dostave dodaje još 1 do 2 radna dana.
Dostava
Koji su načini preuzimanja proizvoda?
Svoju narudžbu možete preuzeti osobno na našoj adresi, Iločka 19, u Splitu, ili možete odabrati dostavu na svoju adresu bilo gdje na području Hrvatske. Više detalja o dostavi može pročitati ovdje.
Mogu li naručene proizvode preuzeti osobno?
Tijekom procesa narudžbe možete odabrati mogućnost da narudžbu preuzmete u našim prostorima u Iločkoj ulici u Splitu.
Dostavljate li vikendom?
Vikendom se ne vrši dostava, odnosno sve narudžbe poslane u petak stići će najranije u ponedjeljak. Svoju pošiljku možete pratiti na stranicama dostavne službe pomoću broja za praćenje koji ćete dobiti nakon izvršene narudžbe, preko poveznice Praćenje pošiljke.
Redak obrt za trgovinu i usluge, vl. Darko Jajić
Magistrala Solin 61h, 21000 Split
+385 (0) 21 544 566
OIB: 52942237802
MBO: 91104700