Promotivni materijali za restorane – zašto su vam potrebni i trikovi za dobar dizajn
Imate li restoran ili razmišljate o njegovu otvaranju, dobra marketinška kampanja nešto je što biste svakako trebali uzeti u obzir. Iako dobra marketinška kampanja danas uključuje digitalni marketing, nikako ne biste trebali zaboraviti na tiskano oglašavanje, odnosno na tiskani promotivni materijal.
Tiskani materijali za vaš restoran poput letaka, posjetnica, plakata, kupona, kalendara, kataloga i slično pomoći će vam da se uspješno plasirate na današnjem raznolikom tržištu te da privučete ciljane goste.
ZAŠTO VAM JE POTREBAN TISKANI PROMOTIVNI MATERIJAL?
Ako se pitate je li vrijedno uložiti novac u tiskani materijal, slijede dva osnovna razloga koja će vas uvjeriti u potvrdan odgovor.
1. TISKANI PROMOTIVNI MATERIJALI SU OPIPLJIVI
Za razliku od objava na društvenim mrežama ili oglašavanja na internetskim tražilicama, tiskani promotivni materijali su opipljivi. To znači da ciljani gosti mogu, recimo, vaše letke postaviti na vidljivo mjesto u uredu ili kući kako bi se podsjetili na vaš restoran.
Imajte na umu da ciljani gosti možda neće odmah otići u vaš restoran, ali tiskanim promotivnim materijalima možete ih podsjećati na ono što nudite. Tako ćete im stalno biti „na pameti“.
2. TISKANI PROMOTIVNI MATERIJALI PRUŽAJU RAZNOVRSTAN MARKETING
Tiskani promotivni materijali za vaš restoran mogu biti raznovrsni.
Na primjer, izradom posjetnica za svoj restoran omogućujete svakomu koga sretnete da sazna za vaše poslovanje, dok letci mogu pomoći istaknuti posebnu ponudu ili novi program.
Možete poslati i zahvalnice s logom i slikom svojeg restorana vjernim gostima koje će sigurno oduševiti ta gesta.
Izvrstan je način reklamiranja vašeg restorana i slanje pozivnica za događaj koji organizirate.
TRIKOVI ZA DOBAR DIZAJN VAŠIH PROMOTIVNIH MATERIJALA
Dobar dizajn promotivnih materijala izuzetno je važan za uspješan marketing. U nastavku pročitajte najvažnije trikove za njihov dizajn.
1. UKLJUČITE ADRESU, RADNO VRIJEME I KONTAKT
To su najvažniji elementi koje nikako ne biste smjeli zaboraviti. Isto tako, svakako uključite web i e-mail adresu te stranice na društvenim mrežama kako bi vas ciljana publika lakše pronašla na internetu.
2. BRENDIRAJTE TISKANE PROMOTIVNE MATERIJALE
Želite li da vaši ciljani gosti točno znaju tko ste i kakvu hranu nudite, promotivne tiskane materijale nužno je brendirati, odnosno učiniti prepoznatljivima na tržištu.
Na primjer, ako u restoranu poslužujete samo riblje specijalitete, potreban vam je dizajn koji će ciljanim gostima prenijeti tu poruku. Nikako ne želite da vas zamijene za, recimo, restoran koji poslužuje brzu hranu.
3. VAŽNO JE ODABRATI KVALITETU
Ako je vaš restoran luksuzan, važno je odabrati promotivne marketinške materijale koji će odražavati takav stil. Dakle, u tom je slučaju nužno odabrati najkvalitetnije papire za tiskanje promotivnih materijala.
Isto tako, ne zaboravite na kvalitetne fotografije interijera, eksterijera i hrane koju poslužujete.
ZAKLJUČAK
Kvalitetan tiskani promotivni materijal jest nužan želite li da što više ljudi sazna za vaš restoran i ono što nudite. Kao što ste i mogli saznati u ovom članku, tiskani promotivni materijal je opipljiv, tako da ga vaši gosti mogu postaviti na vidljivo mjesto kako bi se podsjetili na vašu uslugu, a uz sve to pruža i raznovrsno reklamiranje.
S dugogodišnjim iskustvom u dizajnu i tiskanju promotivnih materijala, pozivamo vas da pogledate našu ponudu na poveznici: https://www.redak.hr/promotivni-program-c-358.html
Osim toga, trebate li pomoć ili savjet oko tiskanja promotivnih materijala, tu smo za vas. Svoje promotivne materijale možete naručiti još danas online preko naše web-stranice, telefonom na broj +385 (0) 21 544 566 ili elektroničkom poštom na adresi prodaja@redak.hr.
Obratite se s povjerenjem jer mi stvaramo razliku.
Vaš Print studio Redak, Split